Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/39733
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Dinh, Van Duy | - |
dc.contributor.author | Le, Trung Kien | - |
dc.contributor.author | Tran, Van Hoi | - |
dc.contributor.author | Do, Hai Dong | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-25T08:41:34Z | - |
dc.date.available | 2020-11-25T08:41:34Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | 2615-9910 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/39733 | - |
dc.description.abstract | Nowadays, the automotive industry takes an important role in our economy. However, the automotive industry still depends on importing components from foreign countries and our supporting industries are still in poor condition. Because the constant-velocity joint is a Principal element in the differential of cars, so as a result, the best method for manufacturing this part is warm forging, which is a branch of the Technology and Tools in the metal forming field. | vi_VN |
dc.language.iso | en | vi_VN |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Cơ khí Việt Nam;No. 06 .- P.235-239 | - |
dc.subject | Bulk-forming warm-forging | vi_VN |
dc.subject | Constant-velocity joints | vi_VN |
dc.title | Die design and numerical simulation of warm-forging process the constant-velocity joints in transmission system of automobiles | vi_VN |
dc.type | Article | vi_VN |
Bộ sưu tập: | Cơ khí Việt Nam |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 1.33 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 216.73.216.119 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.