Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/40591
Nhan đề: | Rà soát mô hình công nghệ thông tin và truyền thông (ICT): Tư duy lại việc giảng dạy trực tuyến ở bậc đại học |
Tác giả: | Ngô, Văn Giang |
Từ khoá: | Higher education ICT Model Online teaching Effective |
Năm xuất bản: | 2020 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Khoa học Ngoại ngữ;Số 61 .- Tr.26-36 |
Tóm tắt: | A change from traditional modality of teaching delivery to online teaching and learning has put high pressure on higher education institutions who are struggling in seeking suitable models for ICT integration so as to achieve both curriculum agenda and the quality assurance of higher order thinking. To this end, this article aims to offer critical insights into five ICT models widely used in the world education, being applicable to online delivery in higher education in Vietnam, mainly: UTAUT, SAMR, TPACK, R2D2 and RAT. These models are reviewed from three fundamental perspectives: strengths, weaknesses, and effectiveness in their application in higher education in Vietnam. The paper also highlights open suggestions for best practices of online teaching/learning as well as recommendations for effective use of these models in Vietnamese educational institutions. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/40591 |
ISSN: | 1859-2503 |
Bộ sưu tập: | Khoa học Ngoại ngữ |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 3.01 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.217.5.77 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.