Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/40598
Nhan đề: | Niềm tin giảng dạy hiệu quả của giáo viên tiếng anh: nghiên cứu điển mẫu tại một trường đại học ở Việt Nam |
Tác giả: | Phạm, Thị Thuỳ Linh |
Từ khoá: | Self-efficacy Teachers of English Vietnam Confidence in teaching English |
Năm xuất bản: | 2020 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Khoa học Ngoại ngữ;Số 61 .- Tr.54-69 |
Tóm tắt: | The study aims to investigate English teachers’ self-efficacy - an under-researched area in the field of TESOL (Teaching English for Speakers of Other Languages). The case study, based on the framework of Bandura’s (1986) social cognitive theory, explores factors contributing to the self-efficacy of English teachers at a university in Vietnam. The semi-structured interviews reveal various factors, most of which are mentioned in Bandura's (1997) four sources of self-efficacy, namely mastery experiences, vicarious experiences, social persuasion, and physiological and affective States. The data also show high interrelatedness among these identified sources, which implies the consistency of the existing research. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/40598 |
ISSN: | 1859-2503 |
Bộ sưu tập: | Khoa học Ngoại ngữ |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 4.64 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.226.214.1 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.