Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/41472
Nhan đề: Tertiary English-majored Students’ perceptions toward the pole of pronunciation in English language learning and their practicing strategies
Tác giả: Phan, Gia Thinh
Tran, Quoc Thao
Từ khoá: English Language Learning
English-majored Students
Perception
Role of Pronunciation
Pronunciation Practicing Strategies
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: VNU Journal of Social Sciences and Humanities;Vol.6, No.02 .- P.266-280
Tóm tắt: Accurate pronunciation has a vital role in English language learning as it can help learners to avoid misunderstanding in communication. However, EFL learners in many contexts, especially at the University of Phan Thiet, still encounter many difficulties in pronouncing English correctly. Therefore, this study endeavors to explore English- majored students’ perceptions towards the role of pronunciation in English language learning and examine their pronunciation practicing strategies (PPS). It involved 155 English-majored students at the University of Phan Thiet who answered closed-ended questionnaires and 18 English-majored students who participated in semi-structured interviews.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/41472
ISSN: 2354-1172
Bộ sưu tập: Khoa học Xã hội & Nhân văn

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.87 MBAdobe PDF
Your IP: 18.221.20.159


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.