Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/41472
Nhan đề: | Tertiary English-majored Students’ perceptions toward the pole of pronunciation in English language learning and their practicing strategies |
Tác giả: | Phan, Gia Thinh Tran, Quoc Thao |
Từ khoá: | English Language Learning English-majored Students Perception Role of Pronunciation Pronunciation Practicing Strategies |
Năm xuất bản: | 2020 |
Tùng thư/Số báo cáo: | VNU Journal of Social Sciences and Humanities;Vol.6, No.02 .- P.266-280 |
Tóm tắt: | Accurate pronunciation has a vital role in English language learning as it can help learners to avoid misunderstanding in communication. However, EFL learners in many contexts, especially at the University of Phan Thiet, still encounter many difficulties in pronouncing English correctly. Therefore, this study endeavors to explore English- majored students’ perceptions towards the role of pronunciation in English language learning and examine their pronunciation practicing strategies (PPS). It involved 155 English-majored students at the University of Phan Thiet who answered closed-ended questionnaires and 18 English-majored students who participated in semi-structured interviews. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/41472 |
ISSN: | 2354-1172 |
Bộ sưu tập: | Khoa học Xã hội & Nhân văn |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 3.87 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.221.20.159 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.