Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4250
Nhan đề: | Teaching “Integration by Parts” in Calculus 12: A Pedagogical Experiment Based on the Inductive Instruction |
Tác giả: | Nguyễn, Phú Lộc Nguyễn, Văn Hưng |
Từ khoá: | Induction Inductive instruction Teaching calculus Integration by parts Mathematics education |
Năm xuất bản: | 2016 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Scholars Bulletin;2 .- p.276-281 |
Tóm tắt: | Inductive reasoning, or induction, makes generalizations from particular facts or instances. Based on induction, in teaching, it is developed to become inductive instruction. With this approach, the learning process of students will begin with investigation of specific instances to draw general conclusions. In this study, we applied the inductive instruction to guide students how to use the formula “integration by parts” in Calculus 12 to compute integrals. The results showed that students were active and they knew how to develop strategies for applying the formula “integration by parts” in an effective way. |
Định danh: | http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4250 |
ISSN: | 2412-897X |
Bộ sưu tập: | Tạp chí quốc tế |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ | 360.91 kB | Adobe PDF | Xem | |
Your IP: 18.191.238.60 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.