Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4252
Nhan đề: Different Solutions to a Mathematical Problem: A Case Study of Calculus 12
Tác giả: Nguyễn, Phú Lộc
Dương, Hữu Tòng
Huỳnh, Hữu Đào Vũ
Từ khoá: Calculus teaching
Mathematics education
Multi-solution to a problem
Problem solving
Năm xuất bản: 2016
Tùng thư/Số báo cáo: The International The International Journal of Engineering and Science (IJES);5 .- p.40-44
Tóm tắt: An important duty of the mathematics teacher is to train and to develop thinking for students. To accomplish this duty, teachers can organize creative activities for students through activities of solving problems. In particular, there is an effective way to train students to think is that teachers can organize activities of solving problems in many different ways. Based on this idea, we implement an experiment for students in grade 12 to calculate integrals in various ways. The results of the study showed that students were active to find out different solutions to the given problem.
Định danh: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4252
ISSN: 2319–1813
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_209.61 kBAdobe PDFXem
Your IP: 3.138.134.106


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.