Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4252
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Phú Lộc | - |
dc.contributor.author | Dương, Hữu Tòng | - |
dc.contributor.author | Huỳnh, Hữu Đào Vũ | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-14T07:59:23Z | - |
dc.date.available | 2018-09-14T07:59:23Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.issn | 2319–1813 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4252 | - |
dc.description.abstract | An important duty of the mathematics teacher is to train and to develop thinking for students. To accomplish this duty, teachers can organize creative activities for students through activities of solving problems. In particular, there is an effective way to train students to think is that teachers can organize activities of solving problems in many different ways. Based on this idea, we implement an experiment for students in grade 12 to calculate integrals in various ways. The results of the study showed that students were active to find out different solutions to the given problem. | vi_VN |
dc.language.iso | en | vi_VN |
dc.relation.ispartofseries | The International The International Journal of Engineering and Science (IJES);5 .- p.40-44 | - |
dc.subject | Calculus teaching | vi_VN |
dc.subject | Mathematics education | vi_VN |
dc.subject | Multi-solution to a problem | vi_VN |
dc.subject | Problem solving | vi_VN |
dc.title | Different Solutions to a Mathematical Problem: A Case Study of Calculus 12 | vi_VN |
dc.type | Article | vi_VN |
Bộ sưu tập: | Tạp chí quốc tế |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ | 209.61 kB | Adobe PDF | Xem | |
Your IP: 3.12.102.192 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.