Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/42552
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Đỗ, Thị Lan | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-14T01:13:36Z | - |
dc.date.available | 2021-01-14T01:13:36Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.issn | 2354-0753 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/42552 | - |
dc.description.abstract | In order to improve students' reading comprehension skill in Literature, teachers are required to actively diversify their teaching methodologies. This article presents experiential teaching through the dramatization of Hoang Le Nhat Thong Chi (by Ngo Gia Van Phai) at Bac Son Secondary school in An Thi District, Hung Yen Province in order to develop students' competence in general and their reading comprehension skill in particular. | vi_VN |
dc.language.iso | vi | vi_VN |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Giáo dục;Số 442 .-Tr 41-48 | - |
dc.subject | Reading comprehension capacity | vi_VN |
dc.subject | Experience | vi_VN |
dc.subject | Dramatization | vi_VN |
dc.title | Dạy học bằng trải nghiệm qua hình thức kịch hóa văn bản Hoàng Lê Nhất thống chí của tác giả Ngô Gia Văn Phái (Ngữ văn 9, tập 1) nhằm phát triển năng lực đọc hiểu cho học sinh tại trường Trung học Cơ sở Bắc Sơn, huyện Ân Thi, tỉnh Hưng Yên | vi_VN |
dc.type | Article | vi_VN |
Appears in Collections: | Giáo dục |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
_file_ Restricted Access | 5.21 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.119.138.124 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.