Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4263
Nhan đề: Summarizing strategy: Potential tool to promote English as a foreign language students' reading comprehension in a vocational school, Vietnam
Tác giả: Nguyễn, Bửu Huân
Nguyễn, Thị Kim Ngân
Từ khoá: Reading comprehension
Reading strategies
Perceptions
Summarizing
Năm xuất bản: 2017
Tùng thư/Số báo cáo: European Journal of Education Studies;3 .- p.51-71
Tóm tắt: This paper reports a study which examines how students perceived the effects of the implementation of the summarizing strategy on English as a foreign language (EFL) reading comprehension classes. Using a descriptive design, a survey and interviews were undertaken with students who were learning English at a vocational school of law at a province in the Mekong Delta, Vietnam. The findings indicated how students recognized the role of the summarizing strategy although there were some problems they had to encounter while reading, namely vocabulary and grammar. The findings of this study give rise to pedagogical implications for teachers with regard to designing timely and effective techniques for optimizing students' text comprehension ability over time.
Định danh: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4263
ISSN: 2501-1111
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_774.01 kBAdobe PDFXem
Your IP: 3.145.115.45


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.