Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/42696
Nhan đề: The Application of videos to teaching English for business communication: EFL learners’ perspectives
Tác giả: Duong, My Tham
Từ khoá: English for Business Communication
Video
Vietnamese EFL context
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: VNU Journal of Social Sciences and Humanities;Vol.6, No.02 .- P.251-265
Tóm tắt: The global trends in the 21st century language learning and teaching have promoted interpersonal communication. Recently, there has been a high demand for learning tools which increase leaders’ motivation and participation with a focus on communicative competence. This paper aims to explore English majors’ attitudes towards the application of videos in the Business Communication (BC) course at a Vietnamese university. It also explores the students’ favorite learning activities employed during the course. There were 125 third-year English majors participating in the mix-methods research in which both quantitative and qualitative data were collected for an in-depth analysis through the employment of a questionnaire and semi-structured interviews.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/42696
ISSN: 2354-1172
Bộ sưu tập: Khoa học Xã hội & Nhân văn

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
2.94 MBAdobe PDF
Your IP: 18.222.82.221


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.