Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4585
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorNguyễn, Phú Lộc-
dc.contributor.authorLê, Viết Minh Triết-
dc.date.accessioned2018-09-28T04:03:43Z-
dc.date.available2018-09-28T04:03:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn2286-4822-
dc.identifier.urihttp://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4585-
dc.description.abstractIn Vietnam, Heron’s the problem of the light ray was the problem which was mentioned in Textbook “Hinh Hoc 11” (Geometry 11, 2007). In order to solve this problem, the teacher often guided his students to apply the properties of symmetry respect to a line. In the study, with the help of dynamic software GeoGebra and the teacher, students made conjectures and discovered two strategies for solving the problem by data obtained from experiment.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.relation.ispartofseriesEuropean Academic Research;II .- p.9498-9508-
dc.subjectGeoGebravi_VN
dc.subjectSPWG modelvi_VN
dc.subjectDynamic softwarevi_VN
dc.subjectMathematics educationvi_VN
dc.subjectHeron’s problemvi_VN
dc.subjectProblem solvingvi_VN
dc.subjectEducational technologyvi_VN
dc.titleGuiding Students to Solve Problem with Dynamic Software Geogebra: A Case Of Heron's Problem of the Light Rayvi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_790.19 kBAdobe PDFXem
Your IP: 216.73.216.119


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.