Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4592
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Phú Lộc | - |
dc.contributor.author | Lê, Thái Bảo Thiên Trung | - |
dc.contributor.author | Lê, Viết Minh Triết | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-28T04:07:08Z | - |
dc.date.available | 2018-09-28T04:07:08Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.issn | 2501-1111 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4592 | - |
dc.description.abstract | In Vietnam, secondary school students learn the equation of a circle in Grade 10. Based on how to present this equation in the textbook ‚Geometry 10‛ and types of task for students, we believe that some limitations happen to students when they solve problems related to the equation of a circle. This paper reports the investigation of 845 students from the Mekong Delta-Vietnam. The results show that our prediction is correct. | vi_VN |
dc.language.iso | en | vi_VN |
dc.relation.ispartofseries | European Journal of Education Studies;p.103-111 | - |
dc.subject | The equation of circle | vi_VN |
dc.subject | Type of task | vi_VN |
dc.subject | Errors in solving problem | vi_VN |
dc.subject | Mathematics education | vi_VN |
dc.title | Limitations of Secondary School Students in Solving A Type of Task Relating to the Equation of A Circle: An Investigation in Vietnam | vi_VN |
dc.type | Article | vi_VN |
Bộ sưu tập: | Tạp chí quốc tế |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ | 1.03 MB | Adobe PDF | Xem | |
Your IP: 216.73.216.121 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.