Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4592
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorNguyễn, Phú Lộc-
dc.contributor.authorLê, Thái Bảo Thiên Trung-
dc.contributor.authorLê, Viết Minh Triết-
dc.date.accessioned2018-09-28T04:07:08Z-
dc.date.available2018-09-28T04:07:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2501-1111-
dc.identifier.urihttp://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4592-
dc.description.abstractIn Vietnam, secondary school students learn the equation of a circle in Grade 10. Based on how to present this equation in the textbook ‚Geometry 10‛ and types of task for students, we believe that some limitations happen to students when they solve problems related to the equation of a circle. This paper reports the investigation of 845 students from the Mekong Delta-Vietnam. The results show that our prediction is correct.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.relation.ispartofseriesEuropean Journal of Education Studies;p.103-111-
dc.subjectThe equation of circlevi_VN
dc.subjectType of taskvi_VN
dc.subjectErrors in solving problemvi_VN
dc.subjectMathematics educationvi_VN
dc.titleLimitations of Secondary School Students in Solving A Type of Task Relating to the Equation of A Circle: An Investigation in Vietnamvi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_1.03 MBAdobe PDFXem
Your IP: 216.73.216.121


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.