Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4596
Nhan đề: | Junior School Teachers’ Opinions on Teaching Topic ‚Trapezoid‛ by Discovery Learning: the Investigation in Dong Thap Province, Vietnam |
Tác giả: | Nguyễn, Phú Lộc Nguyễn, Quốc Việt |
Từ khoá: | Discovery learning Teaching geometry Trapezoid Mathematics education |
Năm xuất bản: | 2017 |
Tùng thư/Số báo cáo: | European Journal of Education Studies;3 .- p.143-149 |
Tóm tắt: | Discovery learning is a method of inquiry-based instruction, in discovery learning, learners have opportunities to discover facts and relationships for themselves. In Vietnam, this method was approached from many decades ago. The paper will present the results of the investigating mathematics teachers’ opinions on the use of discovery learning in teaching geometry in junior schools of Vietnam in the case of instructing topic “trapezoid”. |
Định danh: | http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4596 |
ISSN: | 2501-1111 |
Bộ sưu tập: | Tạp chí quốc tế |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ | 744.6 kB | Adobe PDF | Xem | |
Your IP: 18.224.45.82 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.