Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4596
Nhan đề: Junior School Teachers’ Opinions on Teaching Topic ‚Trapezoid‛ by Discovery Learning: the Investigation in Dong Thap Province, Vietnam
Tác giả: Nguyễn, Phú Lộc
Nguyễn, Quốc Việt
Từ khoá: Discovery learning
Teaching geometry
Trapezoid
Mathematics education
Năm xuất bản: 2017
Tùng thư/Số báo cáo: European Journal of Education Studies;3 .- p.143-149
Tóm tắt: Discovery learning is a method of inquiry-based instruction, in discovery learning, learners have opportunities to discover facts and relationships for themselves. In Vietnam, this method was approached from many decades ago. The paper will present the results of the investigating mathematics teachers’ opinions on the use of discovery learning in teaching geometry in junior schools of Vietnam in the case of instructing topic “trapezoid”.
Định danh: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4596
ISSN: 2501-1111
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_744.6 kBAdobe PDFXem
Your IP: 18.224.45.82


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.