Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4596
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Phú Lộc | - |
dc.contributor.author | Nguyễn, Quốc Việt | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-28T04:13:32Z | - |
dc.date.available | 2018-09-28T04:13:32Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.issn | 2501-1111 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4596 | - |
dc.description.abstract | Discovery learning is a method of inquiry-based instruction, in discovery learning, learners have opportunities to discover facts and relationships for themselves. In Vietnam, this method was approached from many decades ago. The paper will present the results of the investigating mathematics teachers’ opinions on the use of discovery learning in teaching geometry in junior schools of Vietnam in the case of instructing topic “trapezoid”. | vi_VN |
dc.language.iso | en | vi_VN |
dc.relation.ispartofseries | European Journal of Education Studies;3 .- p.143-149 | - |
dc.subject | Discovery learning | vi_VN |
dc.subject | Teaching geometry | vi_VN |
dc.subject | Trapezoid | vi_VN |
dc.subject | Mathematics education | vi_VN |
dc.title | Junior School Teachers’ Opinions on Teaching Topic ‚Trapezoid‛ by Discovery Learning: the Investigation in Dong Thap Province, Vietnam | vi_VN |
dc.type | Article | vi_VN |
Bộ sưu tập: | Tạp chí quốc tế |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ | 744.6 kB | Adobe PDF | Xem | |
Your IP: 216.73.216.119 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.