Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/46451
Nhan đề: | Effects of project-based learning in a Japanese language course: A case study from the Yersin University of Dalat |
Tác giả: | Nguyen, Thi Diem Ha |
Từ khoá: | Project-based learning Japanese language Motivation Autonomy Correlational study |
Năm xuất bản: | 2020 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Journal of Science HCM Open University;Vol 5, No 10 .- P.41-51 |
Tóm tắt: | Project-based learning (PBL) is an approach that can improve learner motivation and enhance learner autonomy. This report describes the implementation of a clarified project with a poster and video clip linked PowerPoint presentation structure and the student perceptions of this project within a Japanese language course at the Department of Foreign Languages, Yersin University of Dalat. This correlational study used a questionnaire with asample size of n = 31 to gather data from the participants. Descriptive statistics, Cronbach’alpha measurement, and Pearson’s correlation were means for the analysis of responses. Results showed that the students’ attitudes towards the project were favourable, and the respondents gained significant improvement in learning motivation and autonomy. Findings also indicated that the teacher’s instructions were helpful throughout the process. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/46451 |
ISSN: | 1859-3453 |
Bộ sưu tập: | Khoa học Trường ĐH Mở Tp.HCM (Journal of Science HCM Open University) |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 3.42 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.118.186.156 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.