Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/46451
Nhan đề: Effects of project-based learning in a Japanese language course: A case study from the Yersin University of Dalat
Tác giả: Nguyen, Thi Diem Ha
Từ khoá: Project-based learning
Japanese language
Motivation
Autonomy
Correlational study
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Science HCM Open University;Vol 5, No 10 .- P.41-51
Tóm tắt: Project-based learning (PBL) is an approach that can improve learner motivation and enhance learner autonomy. This report describes the implementation of a clarified project with a poster and video clip linked PowerPoint presentation structure and the student perceptions of this project within a Japanese language course at the Department of Foreign Languages, Yersin University of Dalat. This correlational study used a questionnaire with asample size of n = 31 to gather data from the participants. Descriptive statistics, Cronbach’alpha measurement, and Pearson’s correlation were means for the analysis of responses. Results showed that the students’ attitudes towards the project were favourable, and the respondents gained significant improvement in learning motivation and autonomy. Findings also indicated that the teacher’s instructions were helpful throughout the process.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/46451
ISSN: 1859-3453
Bộ sưu tập: Khoa học Trường ĐH Mở Tp.HCM (Journal of Science HCM Open University)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.42 MBAdobe PDF
Your IP: 18.118.186.156


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.