Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/46744
Nhan đề: Factors affecting employer branding of small and medium enterprises in Hanoi
Tác giả: Mai, Thanh Lan
Do, Vu Phuong Anh
Từ khoá: Affecting factors
Employer branding
Small and medium enterprise
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Trade Science;Vol. 8, No. 03 .- P.33-47
Tóm tắt: The study aims to identify and evaluate the influence of factors affecting employer branding of small and medium enterprises in Hanoi. The data was collected from 321 workers recruited in the last 5 years (coming from 95 small and medium enterprises in services and retails). The reliability of the measurement scale is verified by the Cronbach’s Alpha coefficient, the exploratory factor analysis (EFA) and regression analysis are used to find and evaluate the factors affecting employer branding of small and medium enterprises in Hanoi.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/46744
ISSN: 1859-3666
Bộ sưu tập: Khoa học Thương mại (Journal of Trade science)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.99 MBAdobe PDF
Your IP: 3.137.198.181


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.