Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/46824
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorNguyen, Phuc Nguyen-
dc.contributor.authorNguyen, Hiep-
dc.contributor.authorNguyen, Thi Thuy Hang-
dc.date.accessioned2021-03-16T01:07:01Z-
dc.date.available2021-03-16T01:07:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn1859-3666-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/46824-
dc.description.abstractThe purpose of this study is to determine the relationship between personal leadership qualities and firm performance at Quang Ngai MBBank Branch. The study used primary data that was col-lected using semi structured questionnaires. The collected questionnaires were inspected for completeness and coded in Statistical Package for Social Sciences (Version 22) for analysis. The research findings revealed that qualities as Idealized Influence, Intellectual Stimulation and Individualized Consideration have a positive relationship with firm performance. Research recommends that leaders adjust leadership styles and apply novelty to benefit firm performance. Above all, the essence of leadership is based on the values of the leader.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.relation.ispartofseriesJournal of Trade Science;Vol. 8, No. 04 .- P.72-80-
dc.subjectBankvi_VN
dc.subjectQualitiesvi_VN
dc.subjectLeadershipvi_VN
dc.subjectFirm performancevi_VN
dc.titleThe impact of leader’s personal qualities on the firm performance: Case study at MBBank Quang Ngai branchvi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Bộ sưu tập: Khoa học Thương mại (Journal of Trade science)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
5.4 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.48


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.