Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/47381
Title: Đánh giá chất lượng dịch vụ của chuỗi cửa hàng the Coffee House tại Cần Thơ
Authors: Quan, Minh Nhựt
Huỳnh, Thị Thúy An
Keywords: Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành
Issue Date: 2020
Publisher: Trường Đại học Cần Thơ
Abstract: Đánh giá chất lượng dịch vụ của chuỗi cửa hàng The Coffee House tại Cần Thơ.
Description: 89 tr
URI: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/47381
Appears in Collections:Trường Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
2.31 MBAdobe PDF
Your IP: 18.225.55.42


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.