Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4797
Nhan đề: | Determinants of Pre-service English teachers' proficiency variation |
Tác giả: | Nguyễn, Văn Lợi |
Từ khoá: | Proficiency Training factors Learner Autonomy Self-regulated Learning Strategies |
Năm xuất bản: | 2016 |
Tùng thư/Số báo cáo: | International E-Journal for Research in ELT;2 .- p.51-63 |
Tóm tắt: | Factors predicting the English proficiency development of learners have been scarcely reported in empirical research. The current study investigated factors that predicted variation in the English proficiency of a cohort of 75 students of English enrolled in an English language teacher training program at a Vietnamese University. The study, conducted after two years of implementing the program, used a practice IELTS test to determine the proficiency levels and a questionnaire of influential factors as well as an interview to probe the factors. The results showed thatlearner factors including entry level, time management for part-time job and self-study, and use of self-regulated learning strategies could better predict their English proficiency than others related to direct training such as assessment and teaching methods. |
Định danh: | http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4797 |
ISSN: | 2395-0595 |
Bộ sưu tập: | Tạp chí quốc tế |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ | 1.08 MB | Adobe PDF | Xem | |
Your IP: 18.117.10.207 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.