Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4804
Nhan đề: English-major students' perceptions of demotivating factors in learning reading
Tác giả: Nguyễn, Bửu Huân
Phạm, Thị Tường Vi
Năm xuất bản: 2017
Tùng thư/Số báo cáo: International Journal of Advanced Research;5 .- p.200-207
Tóm tắt: Reading has been considered as an indispensable skill in helping students develop their minds as well as language competence. However, a number of students who major in English at Vietnamese colleges have not found learning reading appropriately motivated or even felt demotivated. This paper therefore reports on demotivating factors perceived by English major students in their reading classes. Using a descriptive design, a 38-item questionnaire was undertaken with 115 students who were major in applied English studies. The items were classified into four clusters of demotivating factors: teachers' negative feedback, learners, reading materials, and instruction. The findings indicate that two clusters related to teacher‟s negative feedback and learners were found to be the most influential.
Định danh: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4804
ISSN: 2320-5407
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_352.43 kBAdobe PDFXem
Your IP: 3.12.163.23


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.