Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4827
Nhan đề: Using Analogy in Teaching Mathematics: An Investigation of Mathematics Education Students in School of Education - Can Tho University
Tác giả: Nguyễn, Phú Lộc
Bùi, Phương Uyên
Từ khoá: Teaching with analogy
Analogical reasoning
Coordinate method
Active learning
Mathematics education
TWA model
Năm xuất bản: 2014
Tùng thư/Số báo cáo: International Journal of Education and Research;2 .- p.91-98
Tóm tắt: Mathematics education students in School of Education - Can Tho University (Vietnam) have had opportunities to learn how to use analogical reasoning in teaching mathematics.The question is: "Do the students prefer to select analogy as strategy for teaching mathematics?" The results of the investigation of 52 mathematics education students showed that the students paid little attention to applying analogy to teaching mathematics.
Định danh: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4827
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_148.96 kBAdobe PDFXem
Your IP: 18.118.151.112


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.