Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4827
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Phú Lộc | - |
dc.contributor.author | Bùi, Phương Uyên | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-28T12:14:40Z | - |
dc.date.available | 2018-10-28T12:14:40Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4827 | - |
dc.description.abstract | Mathematics education students in School of Education - Can Tho University (Vietnam) have had opportunities to learn how to use analogical reasoning in teaching mathematics.The question is: "Do the students prefer to select analogy as strategy for teaching mathematics?" The results of the investigation of 52 mathematics education students showed that the students paid little attention to applying analogy to teaching mathematics. | vi_VN |
dc.language.iso | en | vi_VN |
dc.relation.ispartofseries | International Journal of Education and Research;2 .- p.91-98 | - |
dc.subject | Teaching with analogy | vi_VN |
dc.subject | Analogical reasoning | vi_VN |
dc.subject | Coordinate method | vi_VN |
dc.subject | Active learning | vi_VN |
dc.subject | Mathematics education | vi_VN |
dc.subject | TWA model | vi_VN |
dc.title | Using Analogy in Teaching Mathematics: An Investigation of Mathematics Education Students in School of Education - Can Tho University | vi_VN |
dc.type | Article | vi_VN |
Bộ sưu tập: | Tạp chí quốc tế |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ | 148.96 kB | Adobe PDF | Xem | |
Your IP: 216.73.216.121 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.