Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/4963
Nhan đề: | The effects of process genre approach on upper secondary students’ writing ability: A case study in a specialized upper secondary School in Vietnam |
Tác giả: | Kim, Thanh Tuyen Thái, Công Dân Kiumarsi S. Ahmad, Nor Shafrin Binti Osman, Shuki Bin |
Từ khoá: | Process genre approach (PGA) Writing ability EFL upper secondary students |
Năm xuất bản: | 2016 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Research Article;3 .- p.282-289 |
Tóm tắt: | This study aims to examine the effects of the process genre approach (PGA) on English foreign language (EFL) upper secondary students' writing abilityin terms of content, organization, vocabulary and grammar.The quasi-experimental design named the nonequivalent control group design with pretest and posttest was usedto collect quantitative data. Participants including 25 English-majored students of grade 10 at a specialized upper secondary schoolin Vietnam divided into two groups: one control group (12 students) and one experimental group (13 students).T-Test results of pretest and posttest scores revealed that the group treated with the process genre(PG) instruction significantly outperformed the control group in writing ability in terms of content, vocabulary, language (grammar) except for organization. The findings of this study suggested that the PGA should be used as pedagogical tool to teach writing for EFL upper secondary students in Asian contexts. |
Định danh: | http://localhost:8080//jspui/handle/123456789/4963 |
ISSN: | 2349-9451 |
Bộ sưu tập: | Tạp chí quốc tế |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ | 860.23 kB | Adobe PDF | Xem | |
Your IP: 18.116.37.200 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.