Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/5020
Nhan đề: Building Research Framework of Relationship Between Corporate Culture, Working Motivation and Employee’s Loyalty
Tác giả: Bùi, Thị Minh Thu
Lê, Nguyễn Đoan Khôi
Từ khoá: Working Motivation
Loyalty
Corporate Culture
Năm xuất bản: 2016
Tùng thư/Số báo cáo: Science Journal of Business and Management;4 .- p.144-149
Tóm tắt: Corporate culture currently has played very important role of creating intangible asset for determining a sustainable development of firms. Researches on corporate culture in the world have been grouped into two main directions: firstly focusing on managerial characteristics of cultural factor in business management. Second one emphasizes impact of cultural factors on employees of firms, especially firms with multi-culture environment. This paper follows the second direction, which studies effect of cultural factors on working motivation, and employee’s loyalty. Objective of this study is to build a research framework of relationship between corporate culture, working motivation and employee’s loyalty, applying for Vietnamese enterprises.
Định danh: http://localhost:8080//jspui/handle/123456789/5020
ISSN: 2331-0634
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_397.17 kBAdobe PDFXem
Your IP: 3.145.88.104


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.