Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/5058
Nhan đề: | Using Inductive Instruction Into Teaching Topic “Primitive and Integral” For High School Students: The Survey of Mathematics Teachers in Vietnam |
Tác giả: | Nguyễn, Phú Lộc Nguyen, Huynh Thanh Tam |
Từ khoá: | Primitive Integral Inductive instruction Calculus teaching Mathematics education |
Năm xuất bản: | 2017 |
Tùng thư/Số báo cáo: | The International Journal Of Engineering And Science (IJES);6 .- p.32-35 |
Tóm tắt: | The inductive instruction is an active teaching method. By this method, the teacher can offer opportunities for students to observe, analyze, predict, generalize from some particular instances. The results of the survey showed that most teachers of mathematics teachers have recognized the strong points of this method; however, in teaching the topic “Primitive and Integral” of Calculus 12 in Vietnam, they have not been preferred to apply inductive instruction into their job. |
Định danh: | http://localhost:8080//jspui/handle/123456789/5058 |
ISSN: | 2319–1813 |
Bộ sưu tập: | Tạp chí quốc tế |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ | 327.64 kB | Adobe PDF | Xem | |
Your IP: 3.128.31.117 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.