Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/5058
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Phú Lộc | - |
dc.contributor.author | Nguyen, Huynh Thanh Tam | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-20T06:35:21Z | - |
dc.date.available | 2018-11-20T06:35:21Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.issn | 2319–1813 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080//jspui/handle/123456789/5058 | - |
dc.description.abstract | The inductive instruction is an active teaching method. By this method, the teacher can offer opportunities for students to observe, analyze, predict, generalize from some particular instances. The results of the survey showed that most teachers of mathematics teachers have recognized the strong points of this method; however, in teaching the topic “Primitive and Integral” of Calculus 12 in Vietnam, they have not been preferred to apply inductive instruction into their job. | vi_VN |
dc.language.iso | en | vi_VN |
dc.relation.ispartofseries | The International Journal Of Engineering And Science (IJES);6 .- p.32-35 | - |
dc.subject | Primitive | vi_VN |
dc.subject | Integral | vi_VN |
dc.subject | Inductive instruction | vi_VN |
dc.subject | Calculus teaching | vi_VN |
dc.subject | Mathematics education | vi_VN |
dc.title | Using Inductive Instruction Into Teaching Topic “Primitive and Integral” For High School Students: The Survey of Mathematics Teachers in Vietnam | vi_VN |
dc.type | Article | vi_VN |
Bộ sưu tập: | Tạp chí quốc tế |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ | 327.64 kB | Adobe PDF | Xem | |
Your IP: 216.73.216.119 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.