Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/5058
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorNguyễn, Phú Lộc-
dc.contributor.authorNguyen, Huynh Thanh Tam-
dc.date.accessioned2018-11-20T06:35:21Z-
dc.date.available2018-11-20T06:35:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2319–1813-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080//jspui/handle/123456789/5058-
dc.description.abstractThe inductive instruction is an active teaching method. By this method, the teacher can offer opportunities for students to observe, analyze, predict, generalize from some particular instances. The results of the survey showed that most teachers of mathematics teachers have recognized the strong points of this method; however, in teaching the topic “Primitive and Integral” of Calculus 12 in Vietnam, they have not been preferred to apply inductive instruction into their job.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.relation.ispartofseriesThe International Journal Of Engineering And Science (IJES);6 .- p.32-35-
dc.subjectPrimitivevi_VN
dc.subjectIntegralvi_VN
dc.subjectInductive instructionvi_VN
dc.subjectCalculus teachingvi_VN
dc.subjectMathematics educationvi_VN
dc.titleUsing Inductive Instruction Into Teaching Topic “Primitive and Integral” For High School Students: The Survey of Mathematics Teachers in Vietnamvi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_327.64 kBAdobe PDFXem
Your IP: 216.73.216.119


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.