Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/5199
Nhan đề: The Corporate Social Responsibility in Vietnam to Day
Tác giả: Mai, Phú Hợp
Từ khoá: CSR,
CSR in Vietnam
Internal CSR
The Consumption Culture
Năm xuất bản: 2017
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Business and Economic Development;2 .- p.170-175
Tóm tắt: Corporate social responsibility - CSR is the corporates commitments for stable economic development through activities which enhance living quality of the laborers, their family, community, and society, in a way which benefits both the corporate and common development of the society. The good implementation of CSR by the corporate does not only ensure the sustainable development of the corporate but also the society. Vietnam today who are bringing the CSR into their own business strategy often are big enterprises and the enterprises with export market. Meanwhile, the medium and small enterprises have not been seen opportunities and benefits of the CSR, some of them have even misunderstood or intentionally misunderstood the importance of SCR. This article focused on analyzing the corporate social responsibility, roles of the implementing the SCR and some matters of implementing the SCR in Vietnam.
Định danh: http://localhost:8080//jspui/handle/123456789/5199
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_205.58 kBAdobe PDFXem
Your IP: 18.191.37.129


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.