Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/52962
Nhan đề: Empirical relationship among dimensions of customer-based brand equity in e-tailing service: a study in Vietnam context
Tác giả: Tran, Minh Thu
Duong, Thi Hoai Nhung
Từ khoá: Customer-based brand equity
E-tailing service
Năm xuất bản: 2019
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of international economics and management;No. 124 .- P.02-23
Tóm tắt: The study assesses the influence of brand awareness, perceived quality, and brand association on e-brand loyalty of consumers in online retailing service (e-tailing service) in Vietnam context. Exploratory factor analysis (EFA) was conducted to identify dimensions of customer-based brand equity and its construct. Three hypotheses were posited to empirically test with sampled data of 125 consumers. The result of regression analysis shows that all of variables, which are brand awareness, perceived brand quality, and brand association, positively impact on e-brand loyalty. Brand association has the most influential impact on the customers when appraising the online shopping. This study contributes to enrich the brand management literature. The study’s findings are suggestive to managers of e-tailing services.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/52962
ISSN: 1859-4050
Bộ sưu tập: Kinh tế Đối ngoại

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
428.14 kBAdobe PDF
Your IP: 3.144.6.144


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.