Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/53422
Nhan đề: Brand communication on digital platforms: Brand storytelling is the core
Tác giả: Nguyen, Thu Huong
Từ khoá: Brand communication on digital platforms
Brand storytelling is the core
Năm xuất bản: 2021
Tùng thư/Số báo cáo: Journal Vietnam Logistics Review;No. 163 .- P.38-39
Tóm tắt: The development of digital platforms has created diversity in the choices of organizations to have more, closer, and deeper approach to the public. However, using many tools and appearing on many platforms is the “path”, what each user remembers is the message, the “story” of each brand. Therefore, brand communication on a digital platform is still “Brand Storytelling”- the core.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/53422
ISSN: 2354-0796
Bộ sưu tập: Vietnam Logistics review

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
476.67 kBAdobe PDF
Your IP: 3.145.153.129


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.