Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/53422
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorNguyen, Thu Huong-
dc.date.accessioned2021-05-24T08:28:36Z-
dc.date.available2021-05-24T08:28:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2354-0796-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/53422-
dc.description.abstractThe development of digital platforms has created diversity in the choices of organizations to have more, closer, and deeper approach to the public. However, using many tools and appearing on many platforms is the “path”, what each user remembers is the message, the “story” of each brand. Therefore, brand communication on a digital platform is still “Brand Storytelling”- the core.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.relation.ispartofseriesJournal Vietnam Logistics Review;No. 163 .- P.38-39-
dc.subjectBrand communication on digital platformsvi_VN
dc.subjectBrand storytelling is the corevi_VN
dc.titleBrand communication on digital platforms: Brand storytelling is the corevi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Bộ sưu tập: Vietnam Logistics review

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
476.67 kBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.103


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.