Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/54491
Nhan đề: Analyze the impact of culture on jollibee’s international marketing strategy in different areas. Cases study in Vietnam, Singapore, United kingdom, United states and United Arab Emirates
Tác giả: Luu, Tien Thuan
Vo, Phuong Thi
Từ khoá: Kinh doanh quốc tế chất lượng cao
Năm xuất bản: 2021
Nhà xuất bản: Trường Đại học Cần Thơ
Tóm tắt: Related to the research problem, the main purpose and aim of this study is to evaluate which cultural dimensions affect most the marketing strategy of Jollibee in International markets besides, it also analyzes the adjustment of Jollibee's marketing mix in different markets from different regions and proposes solutions and recommendations to complete the marketing mix activities of Jollibee multinational company
Mô tả: 51 tr
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/54491
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
512.54 kBAdobe PDF
Your IP: 3.144.15.34


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.