Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/54986
Nhan đề: Thiết kế Rubrics đánh giá bài viết văn thuyết minh của học sinh lớp 8
Tác giả: Trịnh, Thị Lan
Nguyễn, Thu Thủy
Từ khoá: Rubrics
Assessment
Demonstrative text
Grade 8 students
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Giáo dục;Số 432 .- Tr.44-48
Tóm tắt: For a long time, assessment of learning outcomes of literature in general and writing skills in particular in Vietnam is carried out through some traditional evaluation forms. With these forms, the learning results are hardly accurate and not systematic. Moreover, these forms do not facilitate the enthusiasm and self-assessment ability of students. In the article, authors proposes Rubrics as a tool to assess student's process of writing text. Also, authors have built Rubrics in assessing the quality of writing demonstrative text for grade 8 in order to promote their learning motivation, thinking and creative ability.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/54986
ISSN: 2354-0753
Bộ sưu tập: Giáo dục

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.65 MBAdobe PDF
Your IP: 18.225.255.187


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.