Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55034
Nhan đề: | Lí thuyết học trải nghiệm của D. KOLB và những gợi ý vận dụng trong hoạt động thực hành sư phạm của học viện ở các trường Sĩ quan Quân đội |
Tác giả: | Nguyễn, Hợp Tuấn |
Từ khoá: | Experiential activity Experiential education Pedagogical practice Military officer school |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Giáo dục;Số 442 .-Tr.36-40 |
Tóm tắt: | Experiential education can be considered as an educational ideology that is emphasized and conducted primarily through the learners' activities. This theory has been formally recognized since the second half of last century, well-known by the names of the two great educators John Dewey and David Kolb. The application of experimental education, experimental learning has been studied and conducted in many countries, including Vietnam for different levels and objects. The study presents the results of the study on the application of experiential theory model of David Kolb in pedagogical practicing activities at military officer schools with aims to enhance the quality of training. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55034 |
ISSN: | 2354-0753 |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 3.92 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.224.73.107 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.