Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55034
Nhan đề: Lí thuyết học trải nghiệm của D. KOLB và những gợi ý vận dụng trong hoạt động thực hành sư phạm của học viện ở các trường Sĩ quan Quân đội
Tác giả: Nguyễn, Hợp Tuấn
Từ khoá: Experiential activity
Experiential education
Pedagogical practice
Military officer school
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Giáo dục;Số 442 .-Tr.36-40
Tóm tắt: Experiential education can be considered as an educational ideology that is emphasized and conducted primarily through the learners' activities. This theory has been formally recognized since the second half of last century, well-known by the names of the two great educators John Dewey and David Kolb. The application of experimental education, experimental learning has been studied and conducted in many countries, including Vietnam for different levels and objects. The study presents the results of the study on the application of experiential theory model of David Kolb in pedagogical practicing activities at military officer schools with aims to enhance the quality of training.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55034
ISSN: 2354-0753
Bộ sưu tập: Giáo dục

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.92 MBAdobe PDF
Your IP: 18.224.73.107


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.