Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55054
Nhan đề: | Một số biện pháp phát triển năng lực thiết kế và tổ chức hoạt động thực hành và trải nghiệm trong dạy học môn toán cho sinh viên ngành giáo dục tiểu học |
Tác giả: | Nguyễn, Thị Kiều |
Từ khoá: | Practical and experiential activities Design and organizational capacity Student Primary education |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Giáo dục;Số 444 .-Tr.31-36 |
Tóm tắt: | The important task in training primary teachers is a preparation for students with the professional competences to implement teaching activities in elementary school. Updating, renovating contents and teaching methods must be done regularly in the teachers training program to meet the requirements of education reform. In this article, We present the results of the study on the meaning and content of experiential and practical activities in elementary mathematics, the elements of organization and designing competences about the experiential and practical activities for students. Based on that, we propose measures to prepare for students this competences. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55054 |
ISSN: | 2354-0753 |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 4.3 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.218.108.8 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.