Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55061
Nhan đề: Thực trạng và một số giải pháp vận dụng phương pháp dạy học giải quyết tình huống có vấn đề trong giảng dạy các môn lí luận chính trị ở Đại học Thái Nguyên hiện nay
Tác giả: Lê, Thị Hường
Lê, Thị Bích Thủy
Từ khoá: Political theory education
Problematic situations
Active teaching methods
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Giáo dục;Số 444 .-Tr.55-58
Tóm tắt: Along with the demand for innovation in teaching political theories, problem-solving teaching methodology is one of the active teaching methods that bring about high effectiveness in promoting activeness and creativity among learners. Lecturers creatively use this method in teaching political theory to help students quick thinking, sharp thinking and good judgment as well as providing, "backlink information" on time in order to help learners and instructors adjust their cognitive and instructional activities. This is one of the effective methods to improve the quality of teaching political theories in the current period.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55061
ISSN: 2354-0753
Bộ sưu tập: Giáo dục

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.5 MBAdobe PDF
Your IP: 18.226.34.148


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.