Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55101
Nhan đề: | Thực trạng tính tích cực học tập của sinh viên trường đại học kinh tế Quốc Dân |
Tác giả: | Nguyễn, Thị Huyền |
Từ khoá: | Learning Positive Student National Economics University |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Giáo dục;Số 437 .- Tr.23-27,58 |
Tóm tắt: | For the purpose of improving the learning effectiveness and the quality of the outcomes of students at National Economics University, study on the positive in learning of students is required. The positive in learning of students is reflected in the perception, attitude and participation in learning activities. The status of the positive in learning is evaluated through opinions of students and lecturers. Research results show that many students recognize the importance of the positive in learning, but some students take part in learning activities just to cope with assignments of teachers or to pursue degrees. Also, the article proposes some suggestions for promoting the positive in learning of students at National Economics University. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55101 |
ISSN: | 2354-0753 |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 4.73 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.218.135.221 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.