Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55105
Nhan đề: | Phát triển năng lực ngôn ngữ cho học sinh sinh trung học cơ sở qua tổ chức hoạt động trải nghiệm trong dạy học ngữ văn |
Tác giả: | Nguyễn, Thị Quỳnh Trang |
Từ khoá: | Development Language ability Experiential learning Literature Secondary school |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Giáo dục;Số 437 .- Tr.28-32,22 |
Tóm tắt: | Experiential learning is one of effective fonns of integrated teaching for enhancing and developing the specific capabilities of the Literature subject. On the basis of the language proficiency requirements for junior high school students in accordance with the Draft of the New General Curriculum of Literature and the characteristics of experiential learning, the paper proposes the directions to develop language ability for secondary school students through experiential learning to assist teachers in teaching and evaluating. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55105 |
ISSN: | 2354-0753 |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 4.82 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.12.146.108 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.