Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55140
Nhan đề: | Phát triển vốn đầu tư cho trẻ mẫu giáo 3-4 tuổi thông qua hoạt động khám phá thế giới thực vật |
Tác giả: | Nguyễn, Thị Ngọc Châu |
Từ khoá: | Environment Floral world Floral exploration The development of vocabulary 3-4 years old children |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Giáo dục;Số 438 .- Tr.23-27 |
Tóm tắt: | The exploration of the surrounding environment in general and the flora exploration activity is one of the most effective pathways for the development of vocabulary for preschool children, especially 3-4 year olds. The paper explores some of the concepts, characteristics of capital development, exploration of the plant world and its role in the development of vocabulary for 3-4 year olds children. The current situation in the devel opment of children's vocabul ary from 3-4 years old through floral exploration in some Thanh Hoa pre-schools is a reliable basis for US to take measures in order to improve the effectiveness of organizing educational activities in kindergartens. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55140 |
ISSN: | 2354-0753 |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 4.48 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.222.118.236 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.