Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55140
Nhan đề: Phát triển vốn đầu tư cho trẻ mẫu giáo 3-4 tuổi thông qua hoạt động khám phá thế giới thực vật
Tác giả: Nguyễn, Thị Ngọc Châu
Từ khoá: Environment
Floral world
Floral exploration
The development of vocabulary
3-4 years old children
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Giáo dục;Số 438 .- Tr.23-27
Tóm tắt: The exploration of the surrounding environment in general and the flora exploration activity is one of the most effective pathways for the development of vocabulary for preschool children, especially 3-4 year olds. The paper explores some of the concepts, characteristics of capital development, exploration of the plant world and its role in the development of vocabulary for 3-4 year olds children. The current situation in the devel opment of children's vocabul ary from 3-4 years old through floral exploration in some Thanh Hoa pre-schools is a reliable basis for US to take measures in order to improve the effectiveness of organizing educational activities in kindergartens.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55140
ISSN: 2354-0753
Bộ sưu tập: Giáo dục

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
4.48 MBAdobe PDF
Your IP: 3.16.81.33


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.