Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55151
Nhan đề: | Sử dụng bản độ khái niệm trong đánh giá hoạt động học tập môn toán của học sinh trung học phổ thông |
Tác giả: | Đoàn, Khắc Trung Ninh |
Từ khoá: | Concept maps Assessments Learning activities High school students |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Giáo dục;Số 438 .- Tr.44-48 |
Tóm tắt: | Maths teachers need to evaluate how well students approach the issue and how much they master of knowledge and can apply in problem solving. Teachers need to know how students think or which difficulties they can get in learning in order to help students improve their learning. In fact, concept map used in Maths learning is possible and useful. It provides teachers and students with needed information to adjust teaching and learning activities more effectively. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55151 |
ISSN: | 2354-0753 |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
_file_ Restricted Access | 2.99 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 216.73.216.19 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.