Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55151
Nhan đề: Sử dụng bản độ khái niệm trong đánh giá hoạt động học tập môn toán của học sinh trung học phổ thông
Tác giả: Đoàn, Khắc Trung Ninh
Từ khoá: Concept maps
Assessments
Learning activities
High school students
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Giáo dục;Số 438 .- Tr.44-48
Tóm tắt: Maths teachers need to evaluate how well students approach the issue and how much they master of knowledge and can apply in problem solving. Teachers need to know how students think or which difficulties they can get in learning in order to help students improve their learning. In fact, concept map used in Maths learning is possible and useful. It provides teachers and students with needed information to adjust teaching and learning activities more effectively.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55151
ISSN: 2354-0753
Bộ sưu tập: Giáo dục

Các tập tin trong tài liệu này:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
2.99 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.19


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.