Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55155
Nhan đề: | Thực trạng và giải pháp nâng cao chất lượng tự học môn tư tưởng Hồ Chí Minh cho sinh viên trường đại học Sư phạm Hà nội |
Tác giả: | Nguyễn, Thị Thanh Tùng Lê, Thị Lan Hương Lê, Thị Hường |
Từ khoá: | Competence Ho Chi Minh ideology Pedagogical students Self-learning |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Giáo dục;Số 438 .- Tr.60-64 |
Tóm tắt: | President Ho Chi Minh is a great model of self-learning efforts. Ho Chi Minh ideology helps students acquire the pedagogical legacy of the President and brings about the opportunity for students to forge their self-learning competence It is very important and practical to develop the competence and virtue for pedagogic students by improving qualities and skills of Ho Chi Minh ideology subject self-studying in learning activities of students in Hanoi National University of Education. This paper presents a study of student’s conditions and an initial proposal with some solutions to improve the quality of self-learning Ho Chi Minh ideology subject for students in Hanoi National University of Education. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55155 |
ISSN: | 2354-0753 |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 3.74 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.137.162.107 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.