Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55157
Title: Mô hình đánh giá năng lực đầu ra của sinh viên tốt nghiệp ngành quốc tế học tại Việt Nam
Authors: Phan, Thị Yến
Đinh, Thị Kim Thoa
Keywords: Evaluation model
Output capacity
International Sdudies
Competence assessments
Training quality
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục;Số 436 .- Tr.21-28
Abstract: The goal of education in Vietnam in the current period is active intergration and also inproverment of training quality. Building a model for evaluating students' output competencies is the basic for developing and adjusting the curricula and training process at university. Due to the gobal competitive tendencies, universities focus on training qualified and competitive human resources who are capable of entering the international labour market. The student of International Studies (IS) major are trained in a multidiscplinary field; therefore, learning outcomes assessment in seen as the prerequisite for asserting the quality of human resource from this training program.
URI: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55157
ISSN: 2354-0753
Bộ sưu tập: Giáo dục

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
5.62 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.119


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.