Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55157
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorPhan, Thị Yến-
dc.contributor.authorĐinh, Thị Kim Thoa-
dc.date.accessioned2021-06-16T01:23:29Z-
dc.date.available2021-06-16T01:23:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2354-0753-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55157-
dc.description.abstractThe goal of education in Vietnam in the current period is active intergration and also inproverment of training quality. Building a model for evaluating students' output competencies is the basic for developing and adjusting the curricula and training process at university. Due to the gobal competitive tendencies, universities focus on training qualified and competitive human resources who are capable of entering the international labour market. The student of International Studies (IS) major are trained in a multidiscplinary field; therefore, learning outcomes assessment in seen as the prerequisite for asserting the quality of human resource from this training program.vi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục;Số 436 .- Tr.21-28-
dc.subjectEvaluation modelvi_VN
dc.subjectOutput capacityvi_VN
dc.subjectInternational Sdudiesvi_VN
dc.subjectCompetence assessmentsvi_VN
dc.subjectTraining qualityvi_VN
dc.titleMô hình đánh giá năng lực đầu ra của sinh viên tốt nghiệp ngành quốc tế học tại Việt Namvi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Bộ sưu tập: Giáo dục

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
5.62 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.3


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.