Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55157
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Phan, Thị Yến | - |
dc.contributor.author | Đinh, Thị Kim Thoa | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-16T01:23:29Z | - |
dc.date.available | 2021-06-16T01:23:29Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.issn | 2354-0753 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55157 | - |
dc.description.abstract | The goal of education in Vietnam in the current period is active intergration and also inproverment of training quality. Building a model for evaluating students' output competencies is the basic for developing and adjusting the curricula and training process at university. Due to the gobal competitive tendencies, universities focus on training qualified and competitive human resources who are capable of entering the international labour market. The student of International Studies (IS) major are trained in a multidiscplinary field; therefore, learning outcomes assessment in seen as the prerequisite for asserting the quality of human resource from this training program. | vi_VN |
dc.language.iso | vi | vi_VN |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Giáo dục;Số 436 .- Tr.21-28 | - |
dc.subject | Evaluation model | vi_VN |
dc.subject | Output capacity | vi_VN |
dc.subject | International Sdudies | vi_VN |
dc.subject | Competence assessments | vi_VN |
dc.subject | Training quality | vi_VN |
dc.title | Mô hình đánh giá năng lực đầu ra của sinh viên tốt nghiệp ngành quốc tế học tại Việt Nam | vi_VN |
dc.type | Article | vi_VN |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 5.62 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 216.73.216.3 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.