Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55158
Nhan đề: | Đánh giá năng lực nghề nghiệp của sinh viên Sư phạm ngữ văn qua hoạt động trải nghiệm |
Tác giả: | Đào, Phương Huệ |
Từ khoá: | Experiential activity Shool situationas Interative stage Professional competence |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Giáo dục;Số 436 .- Tr.29-33 |
Tóm tắt: | Innovation in the content, from and basic criteria of evaluating the professional competence of the students of literary teaching in neccessary. Of all forms, experiential activities proved their effectiveness. The article aim to clarify the definition of professional coompetence, forms of experiential activity and scales for evaluating the teaching skills and the ability to handle situation. Dcaling with the challening situations in literature teaching, creative acitvities though interactive stages, self-reseach with Intel Isef will be essential activities for future teacher to build up the key professional skills. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55158 |
ISSN: | 2354-0753 |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 3.88 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.219.182.130 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.