Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55189
Nhan đề: Thiết kế hoạt động tự học theo chủ đề môn hóa học nhằm phát triển năng lực tự học cho học sinh trung học phổ thông
Tác giả: Vương, Cẩm Hương
Từ khoá: Self-study activities
Self-study ability
Chemistry topic
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Giáo dục;Số 439 .- Tr.39-44,38
Tóm tắt: Developing students' self-study ability is a major goal in present general education. With the aim to develop this ability, teacher should design self-study activities for students during teaching process. This article mentions the literature views on students' self-study ability and presents design process for self-study activities in Chemistry education (including four steps: forming self-study motivation; planning self-study schedule; implementing self-study plan; evaluation and adjustment).
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55189
ISSN: 2354-0753
Bộ sưu tập: Giáo dục

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
4.67 MBAdobe PDF
Your IP: 3.147.57.239


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.