Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55194
Nhan đề: | Xây dựng tài liệu tự học môn kĩ thuật số cho sinh viên trường đại học Sư phạm kĩ thuật Hưng Yên theo thuyết nhận thức |
Tác giả: | Nguyễn, Thị Cúc |
Từ khoá: | Self-learning Self-learning material |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Giáo dục;Số 439 .- Tr.54-59 |
Tóm tắt: | The self-learning process of students plays a significant role in academic environment. Thus, self-learning material IS one of the most factors which have remarkable impact on this process. Therefore, it is necessary to develop self-study materials (based on cognitive theory) of digital subject for student in order to enhance the effectiveness of self-learning. The article presents the concept of self-learning material, cognitive theory self-learning material; characteristics, principles, process, structure and the usage of cognitive theory self-learning material in teaching with flipped classroom model. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55194 |
ISSN: | 2354-0753 |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 4.08 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.191.67.90 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.