Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55197
Nhan đề: | Đánh giá năng lực vận dụng kiến thức vào thực tiễn của học sinh trong dạy học phần sinh học vi sinh vật- sinh học 10 |
Tác giả: | Nguyễn, Thị Thu Hằng Phan, Thị Thanh Hội |
Từ khoá: | Applying knowledge into practice Competency Assessment |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Giáo dục;Số 432 .- Tr.52-56 |
Tóm tắt: | Applying knowledge into practice is a component of biological competency in the new general curriculum. The formation, development and assessment of the competency of applying knowledge into practice are the task of the biological teacher when teaching the new general curriculum. In this article, based on the research on definition of competency, the structure of competency of applying knowledge into practice, authors propose the process and measures to assess the competency of applying knowledge into practice of students and application of the process in teaching microbiology (Biology 10). |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55197 |
ISSN: | 2354-0753 |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 3.58 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 13.59.236.101 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.