Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55266
Nhan đề: | Ứng dụng mô hình trí tuệ cảm xúc của John Mayer và Peter Salovey để xác định các yếu tố trí tuệ cảm xúc trong hoạt động nghề nghiệp của giáo viên mầm non |
Tác giả: | Nguyễn, Thị Thanh Huyền |
Từ khoá: | Emotional intelligence Emotional intelligence model Preschool teachers Emotional intelligence of preschool teachers |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Giáo dục;Số 440 .- Tr.21-25,53 |
Tóm tắt: | Emotional intelligence is a type of intelligence that demonstrates the subject's capability to deal with emotional issues that reflect the mood or emotions of individuals in all general activities and activities. occupation in particular. Emotional intelligence consists of four emotional energies, namely: Identifying emotions of oneself and others; Using emotions to support, promote thinking, allowing people to regulate their emotions in different cognitive processes; Understand emotions and rules of emotion; Managing / adjusting emotions. From this emotional intelligence model, we applied the identification of 4 groups of competencies in the professional activities of preschool teachers. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55266 |
ISSN: | 2354-0753 |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 4.35 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.133.123.185 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.