Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55271
Nhan đề: | Thực trạng mức độ biểu hiện kỹ năng so sánh của trẻ 5-6 tuổi trong hoạt động hình thành biểu tượng hình dạng ở trường mầm non |
Tác giả: | Phạm, Thị Oanh |
Từ khoá: | Comparative skills Level Icon formation Preschool |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Giáo dục;Số 440 .- Tr.26-29 |
Tóm tắt: | Developing awareness for children in general and developing comparative skills in particular is the task and goal of preschool education to help children develop harmony in terms of physical, cognitive, emotional, social and aesthetic skills. In order to achieve the above objective, it is necessary to determine the level of expression of comparative skills of preschool children in diverse activities such as recreation, learning,labor... The activity of shaping the shape symbol is a favorable condition for educating children's comparative skills; help children to practice, experience the capability to compare the shape, size, number of geometry. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55271 |
ISSN: | 2354-0753 |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 3.13 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.149.242.223 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.