Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55332
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Phạm, Thanh Hùng | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-18T01:46:28Z | - |
dc.date.available | 2021-06-18T01:46:28Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.issn | 2354-0753 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55332 | - |
dc.description.abstract | Integrated teaching and differential teaching is one of the core issues in pedagogy which is emphasized and clarified in General Education Program (July 2017) as well as the renovated Draft Curriculum for general education in Literature (January, 2018). The article presents an overview on integrated teaching and how to apply integrated teaching in literature to develop the dignity and capacity of students (at secondary schools and high schools). | vi_VN |
dc.language.iso | vi | vi_VN |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Giáo dục;Số 440 .- Tr.30-34 | - |
dc.subject | Integration | vi_VN |
dc.subject | Internal integration | vi_VN |
dc.subject | Multi-subject integration | vi_VN |
dc.subject | Inter-subject integration | vi_VN |
dc.subject | Cross-subject integration | vi_VN |
dc.subject | Draft Curriculum for General education in Literature | vi_VN |
dc.title | Dạy học tích hợp môn ngữ văn đáp ứng mục tiêu phát triển phẩm chất và năng lực học sinh phổ thông | vi_VN |
dc.type | Article | vi_VN |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 4.14 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 216.73.216.3 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.