Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55366
Nhan đề: Phát triển ngôn ngữ miêu tả cho trẻ mẫu giáo 4-5 tuổi qua dạy kể chuyện với đồ chơi
Tác giả: Nguyễn, Thị Huệ
Từ khoá: Children
Language
Language development
Kindergarten
Storytelling with toys
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Giáo dục;Số 441 .- Tr.31-34
Tóm tắt: Language is a medium of communication and tool of thinking. Formation of vocabulary, especially descriptive words is considered one the most important tasks in preschool education. By using toys in telling stories, children's awareness (about names, characteristics, benefits, habitats and development process of animals), language skills (know how to apply vocabulary and structures to describe some typical characteristics of an animal, name their stories, tell stories with toy characters) and aesthetic (dancing, drawing, art activities) will develop accordingly. The article presents the development of descriptive language for preschool children aged 4-5 through telling story with toys.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55366
ISSN: 2354-0753
Bộ sưu tập: Giáo dục

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.18 MBAdobe PDF
Your IP: 3.145.79.214


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.